kav12 2010.06.19. 11:13

2010. 06. 19. PART 1.

Sziasztok!

Két dolgot szeretnék mondani:

Először is azt, hogy tengap, korán elment az áram, azért hagytam félbe a másik blogomon egy bejegyzést, és azért nem jöttem fel ide. De csak a nagy esőzés miatt volt, és szerencsére nem csak nálunk, hanem az egész HÁZTÖMBE! Igen, nem az udvarban, vagy a szomszédoknál, hanem az egész tömbbe. Tehát tegnap azért nem voltam fenn este... :S

A másik az, hogy ma, nyolcra elmentem az Orczy-kertbe kosarazni a haverokkal :Đ Én, Balázs, Heni, Heni bátyja, Heni bátyjának a bnője, és Heni apja, de ő csak 9-ig volt. Annyit szórakoztunk fúúúúúú!!! xĐ még most is elfog a röhögés :P Nem tudom leírni, mert alapból a hangulat jó volt :Đ Kosaraztunk, olyan egy palánkra, nemtom ismeritek-e, és mindig más-más csapatokba. Valamikor négyen a Norbi (Heni bátyja) ellen voltunk, de akkor is ő győzőtt xĐ 16 éves volt, így könnyű :P ÉS MAGAS xĐ Utána fociztunk is, de elmentünk a nagy pályára, de ott akkora tócsa volt, hogy minden második lövés odament. :Đ Utána visszamentünk a kosárpályára, ám fociztunk xĐ Tehát jól el voltunk. Visszaúton vettünk egy-egy Nesteát, és én még egy Hanutát! OLYAN RÉG ETTEM OLYAT! RÉGEN, MINDIG A KUTYI BÁCSI HOZOTT! (ne kérdezzétek, miért így hívtuk :P:P:P) Tehát jól éreztem magam :Đ Kettő volt, és az egyiket hazahoztam, hogy az apám is egyen belőle ><Đ  x<Đ Ez volt a mai nap PART 1., de szerintem még jövök. Megyünk most a temetőbe :Đ

Sziasztok!

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr462093260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.06.20. 13:16:52

Szia kav12! Adományozok ennek az oldaladnak is egy Kreatív Blogger Díjat XD Az oldalamon átveheted :D

kav12 2010.06.20. 20:58:01

@Wilwarin: köszi! Akkor most itt is tovább kell adni hét embernek, nem?
Oké ;-)
süti beállítások módosítása