Sziasztok!

Tegnap sok dolog történt velem :Đ

Először is, befizettem a gólyatábort a sulimban (ahová járni fogok :P), és vettem egy-két Actimel-t a hőség miatt. Majd elmentünk személyit csináltatni :Đ

Egyszerűen tudtam, éreztem (az Erő akaratából), hogy valamit nagyon el fogok rontani. És az a fénykép volt...

Elfelejtettem, hogy hol, és ki vagyok, és mi a célom, és azt hittem, hogy osztályképet, vagy egyéni fotót csinálunk az osztályba! Ááááááh! Szörnyű volt! Mosolyogtam a képen, holott komoly arcot kellett volna vágnom :S Két héten belül postázzák ;-O OÁÁ! OOÁ!

Mindegy... ááááh! Ez szörnyű lesz! És 8 évig, vagy addig, amíg el nem vész, kell azt hordanom magamnál.

A harmadik dolog (mivel ez kettő volt egyszerre xĐ) a levél megérkezése volt.

A gólyatáborról szólt, és annak menetéről. Általában, mindig más a téma a gólyatáborban (direkt nem mondok sulinevet, de ha akarjátok megmondom xĐ), legutóbb például a történelem volt. Idén a filmek világa, és mindenki más-más csoportba került. És az Akció-filmek csoportjába kerültem, aminek a neve: Rambóják! xĐ Háát... legalább Rambo is élt valamiért xĐ

A suliba összesen 5-en mentünk az osztályból, és 3-an egy osztályba. Én, a Zsóka, és a Balázs egy osztályba kerültünk, míg a Regi és a Zsófi két másik osztályba (természettudomány, és vizuális kommunikáció). Mi a dráma tagozatra kerültünk be. Én akció-filmes lettem, a Zsókát nem tudom, Balázs horror-filmes, Regi tánc és zene filmes, míg a Zsófi romantikus filmes lett xĐ Az a legnagyobb szívás, ha egy fiú a romantikába kerül xĐ

A levél már alapból vicces volt, most nem írom le, csak egy kis részletet :Đ

Nem túl tisztelt B. Kadét!

Besorolásra kerültél a Rambóják közé!

*

Találkozás időpontja: HAJNALI 9 óra!

*

Akció közben az egyenruhádon kívül a következő tárgyaknak kötelező nálad lenni: vízipisztoly, matchbox, narancssárga kendő, és más narancssárga cucc, 1 kg liszt, action-man baba, színes lapok, ceruzák és festékek.

*

És még sorolhatnám, hogy mik vannak a levélben xĐ Biztos a nagyobbak írták, mivel ez egy vicces levél, ám rengeteg fontos dolog van benne.

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr622217239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.08.16. 19:56:42

Cső. Neked nem kérdezték meg, hogy jó e az a kép vagy csináljanak másikat? Nekem megkérdezték :D
süti beállítások módosítása