kav12 2010.08.17. 20:48

Papa születésnapja

Sziasztok!

16-án volt apám születésnapja :)

Előtte lévő nap is sok minden történt. Elmentünk a Premier Outlet Centerbe: én, bátyám, és apám, és a bátyámnak, Daninak vettünk cipőt. Persze azután betértünk kicsit az Auchan-ba is, és ott vettünk nekem táskát, tolltartót, tornazsákot, tornacipőt. Ennyi. Meg ionizált vizet a kocsiba. Meg fagyiztunk :Đ Fejenként 4 gombóc fagyit ettünk xĐ Én alig emlékszem, asszem: eper, szeder, sárgabarack, és meggyes kóla. Ez volt a sorrend, alulról fölfelé. A meggyes kóla szó szerint az volt, és egy darabka meggy is volt benne :Đ A nő rendes volt, és mindannyiunknak adott gyümölcsdarabokat a fagyinkba, így én egy jégkása szerű sárgabarackot is ettem xĐ A szederbe, és az eperbe is volt gyümölcsdarab, és hidegebbek voltak, mint a fagyi :P

Szóval, miután eljöttünk az Auchan-ból, kb 7:15 lehetett, és a Dani busza (Volán busz Apcra) 7-kor ment el, és 22:40-kor indul a következő. Hazamentünk, ám otthon a Toncsi és a Zsuzsi várt minket, akik ma értek haza. Zsuzsi a barátjánál, Bandinál volt Erdélybe egy jó hónapja, míg a Toncsi a barátnőjével és annak családjával a Balatonon időzött 4 napja. De mindketten hazajöttek a Papa születésnapja előtti napon :P Ők éhesek voltak, én nem, így a Dani, Toncsi, és Zsuzsi elmentek a kínaiba bekapni valamit. Jól laktak, majd a 22:40-essel elment a Dani meg a Zsuzsi Apcra, anyámhoz (ott laknak). Időközben megjött a Toncsi barátnője is, Heni, aki vonattal jött a Balatonról, míg a Toncsi kocsival. Elvittük a Zsuzsiékat a Stadionokhoz, ott felszálltak a Volánra, mi meg tovább kocsikáztunk a Fogarasi Tesco-ba, hogy ajándékokat vegyünk. Heni és Toncsi a Heni húgának, míg én és a Toncsi a Papának. Vettünk a Papának négy olyan feles-poharat, amivel pálinkát szokás inni, egy Garfieldos üdvözlő lapot, és egy Family Pack Mars szeletet. A Garfieldos üdvözlő lapon három oldalon ez volt: Ha boldog vagy, én is boldog vagyok... ha szomorú vagy, én is szomorkodom... Könyörögve kérlek, gazdagodj meg!

Csak hárman voltunk a Tescoba, a papa kint várt a kocsiba, azt mondván, nem akar most költekezni.

Így hazamentünk, de a Henit kitettük az unokatestvérénél. Otthon fenn voltunk sokáig, gépeztünk, meg minden, és amikor elmúlt éjfél, a Toncsi és én felköszöntöttük egy-egy puszival a papát.

Kb fél egyig maradtunk fenn, majd elaludtunk.

Másnap, amikor megint jött a Zsuzsi, hogy ő is felköszöntse a papát, jött a mama is. A Zsuzsi péntek óta beteg volt - ezt mondták, így most orvoshoz viszi. A Toncsi is elment a Henihez, találkozni, majd elmennek valahova, és én megint egyedül maradtam (Papa dolgozott). És épp ekkor jött a Zsófi, aki szintén boldog születés napot kívánni akart a papának, és hozott egy képeslapot, meg ajándékot. Majd elment dolgozni. Aztán hazajött a Zsuzsi, és a papával kiváltották a gyógyszert, mivel a mama időközben hazament Apcra. Én meg a Toncsi voltunk itthon, és ezt az időt használtuk fel arra, hogy gyorsan rátegyük mind az 51 gyertyát a tortára. Amikor visszajöttek, a Zsuzsi durcás volt, és gyorsan összepakolt, majd elment... a Stadionokhoz, hogy elmenjen ő is Apcra. Tehát összevesztek a Papával. A tortát azért a papa elfújta, és kívánt is. (Sajnos kb csak 30-at tudtunk meggyújtani), majd átadtuk az ajándékainkat. Nagyon finom, barack-joghurtos torta volt.

A nap hátralévő részét boldogan töltöttük :Đ a Marsból nekünk is jutott, bár én inkább a Snickerért vagyok oda xĐ De azért elfogadtam, hogy aztán visszaadjam neki :P Végül a papának megmutattam a hűtőmágnest, amit a Zsófi hozott, és amin a Zsófi van, négy korsó sört tartva a kezében - vigyorogva. :Đ Tehát egy fesztiválon is lehetett.

Nagyjából ennyi :Đ

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr732228889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása