kav12 2010.08.22. 10:38

Tűzijáték

Sziasztok!

Bocs, hogy nem tegnap írtam, de elfoglalt voltam :Đ Amikor meg unatkoztam, nem volt kedvem megírni xĐ Szóval az van, hogy kint voltam a tűzijátékon... hááát... :Đ Nem volt valami nagy durranás, de megérte kimenni :) Várakoztunk fél órát egy húsz perces tűzijátékra :P :ĐEgyszerű volt... nem olyan szép, díszer, mint ami szokott lenni. No, azért máskor is vannak egyszerűk, de ez volt eddig a leges legegyszerűbb :Đ A végén viszont, ami volt, mindent beladtak :Đ A kedvencemet hiányoltam is, de szerencsére a végén volt :P A kedvencem: fellőnek egyet, ami süvítő hanggal száll egyre feljebb, és feljebb... majd a magasban szétrobban, és mintha petárdák tucatjai robbannának fel egyszerre, majd minden pillanatban.... mint egy sortűz xĐ Tizedmásodpercenként: DURR DURR DURR...DURR DURR DUUUURRRR! Az a legjobb :Đ (ha értitek :P)

A másik dolog: ma megyek előadásra... Isaszegen fogunk előadni, a Nevesincs Színházzal, méghozzá a Twist Olivért :Đ Én vagyok a címszereplő :P (na, jó nem dicsekedek xĐ)

Erről jut eszembe, ha már személyes oldal... egyszer, régen, egy szaktanári figyelmeztetőt csak DICSEKEDÉSÉRT! Akkor felháborodtam, de most csak röhögök egyet az eseten :Đ Ennyit akartam... sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr172238527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása