kav12 2010.09.05. 15:10

Osztálykirándulás

Sziasztok!

Csütörtökön és pénteken osztálykiránduláson vettem részt, ami ugyanolyan cooooool volt, mint a GT :Đ

A Nyugatinál találkozunk reggel fél nyolckor. Azonban volt olyan lehetőség, hogy aki helyet akar foglalni 36 főnek, az jöhet negyedre is akár. Ez kb az osztály háromnegyede volt, tehát kb csak 5-6 gyerek jött félre, a többiek (velem együtt) negyedre ott voltak már xĐ Három jófej srác (Levi [Xavér], Beni [Beni], és Benji [Frodó]) hozott gitárt is, így egy fél órán át ott gitároztak. A [] zárójelben az van, hogy mi hogyan becézzük őket xĐ Xavér neve egy hegedűművésztől jött, Frodó meg tényleg úgy néz ki, mint (Háló)Zsákos Frodó xĐ Engem pl egy csomó féle képpen becéznek: Andris, Kacsa, Donald, Pítör (a Family Guyból), Dagobert, Törpe, Manó, stb. A Donald Kacsa hangját tudom utánozni, Pítör meg azért lettem, mert Frodó azt mondta, hogy oldalról hasonlítok Pítörre xĐ Amúgy direkt írom Pítört így, nem pedig Peter, mivel sokan mondják, hogy inkább Pítör, mint Peter xĐ xĐ Szóval...

Míg ők gitároztak, és ott voltunk 5-en körülöttük, mondták, hogy oszoljunk fel, mert alig kapnak levegőt, olyan sűrűn vagyunk... elmentünk ketten (én és Gábor), de az osztály többi fele (vagy 15-en biztos xĐ) odacsődült, és körbevették xĐ Bezzeg tőlük kapnak levegőt :P Ezek után, még mindig gitároztak, de Balázs, Gábor és én külön beszélgettünk. Mindenféléről: világvégéről, stb.

A vonat eredetileg a 2-es vágányon lett volna, és 7:46-kor indult volna, ám a 8-as vágányhoz kellett menni, és 8:05-kor indult.

A vonatút kb 1 órás lehetett, Zebegénybe mentünk. A vonaton is gitároztak, ám a kalauz mondta, hogy csöndesen sem lehet, ugyanis öregek is vannak. Ez a kocsi szinte zsúfolva volt velünk, a szomszédos kocsi meg üres volt, max egy-két ember volt ott. Most komolyan: miért nem mennek át oda? :O ?? Végül mi mentünk el, méghozzá a bicikli-tároló kocsiba :Đ Ott voltunk egy kicsit, ám úgy, mint a pályaudvaron, a Gáborral hallgattuk őket 2 mp-ig, aztán meguntuk xĐ Mindig ugyanazt a dalt nyomatták: írtak egy dalt, a címe, avagy refrénje: Saturday

Első 10 alkalommal még jó is... de második 10 alkalommal már hol-unalmas :S

Így kb 10-en Jenőzni kezdtünk :Đ Az a lényeg, hogy körbe ülünk (bár mi most két négyeshez ültünk), és a Jenő a leges legelső, azaz a legjobb helyen van. A Jenő kezdi a játékot: megszólít valakit, pl engem

 - Andris.

 - Nem - modnom.

 - Hanem? - kérdez vissza.

 - Hetti.

 - Nem - mondja Hetti.

 - Hanem?

 - Biu

 - Nem...

És így tovább... az a lényeg, hogy mindig tudj nagyon gyorsan, és jól válaszolni. A legtöbb az az eset, amikor tudod mondani a következő nevet, de azt elfelejted mondani: hanem?

Ha valaki rosszul felel, vagy lassú, akkor a leges leghátsóbb helyre ül, ami most a Jenővel szemben volt :P Éppenséggel a Balázs nevet viselte az a hely, mivel legelőször a Balázs ült ott. Meg kell mondanom, hogy a helyeknek van neve, nem a személyeknek: tehát én eleve az Andris helyen ültem, de ha valaki előttem kiesik, akkor egyel arrébb kerülök, közelebb a Jenőhöz, és ha pl balra mellettem (hátrébb) a Hetti ült, akkor a Hetti az Andris helyre ül, így ha kimondják, hogy: Andris, akkor neki kell válaszolnia: nem. Viszont jobbra mellettem pedig a Zsóka volt, akkor az a hely az enyém, így ha Zsókát mondanak, akkor nekem kell nem-et mondanom :Đ Remélem érthető :P Persze ha valaki új beszáll (ami nagyon ritka, mivel nem szoktak xĐ), akkor az a legvégére ül, a legrosszabb helyre :Đ Nekem a legjobb hely eddig a 3. hely volt xĐ Ott elrontottam, és visszakerültem a legutolsóra xĐ Onnan pedig kb az 5.-re tudtam már csak visszamenni, mivel le kellett szállnunk :Đ

Nem volt messze a szálláshely, viszont nem is volt közel :Đ Útközben volt egy bolt, egy Coop. Az a bolt az egyik osztálytársunknak a szüleié, ugyanis az az osztálytársunk nagyszülei itt laknak Zebegénybe :Đ

A szállásra vezető út szinte csak felfelé volt xĐ Nagyon meredek volt, és utána még lépcsőzni is kellett xĐ

Legelőször elmondták, hogy pakoljunk ki, mivel szabadídős program lesz: kirándulni fogunk a hegyekben :P

Az út előtt megálltunk a boltnál, és megbeszéltük, hogy ott lesz találka pontban 4 órakor, ugyanis legalább 3-4 órás lesz a hegymászás :Đ Sajna az új cipőmbe mentem, nem számítottam ilyen fajta útra :Đ Jaj! Hát még nem is mondtam: egyetlen egy hátizsákot vittem, és abba belezsúfoltam a két napi ruhát, törölközőt, tusfürdőt, stb... és egy külön zacskóba vittem a kaját, és a másik kezembe a hálózsákot :Đ

Az út két harmada csak felfelé vezetett az út xĐ Legalább 8-szor volt velem olyan, hogy: látom a domb végét! de aztán csalódtam, mert valóban: egy olyan 10 méterig tényleg csak lefelé mentünk, de utána további százméterekig felfelé xĐ Olyan fáradtak voltunk... több olyan kilátó-féle helyen is megálltunk, ahol egy pár percet időztünk, és lefotóztuk a dunakanyart - több szemszögből is :Đ Egész úton követett minket egy nagyon szép fajtáját-nem-tudom-megmondani-milyen-de-szerintem-fajtiszta kutya :) Bobnak hívtuk xĐ A Jay és néma Bob-ból ő volt néma Bob xĐ Végig tudta az ösvényt, ám páran filozofálni kezdtünk (hülyéskedésből, persze), hogy egy gyilkos betanított kutyája, aki a tömeggyilkos karjaiba, és fegyvereibe vezet xĐ

Az első, és utolsó kb 20 perces pihenés az általam elnevezett, Visegrádi várban volt xĐ Egy kb 5 méter átmérőjű, ám 10 méter magas kőtorony xĐ Ott körbe-össze-vissza ültünk, és beszélgettünk, pihengettünk. Persze valaki a sok felfelémenettől annyira fáradt volt, hogy ezen a pár lépcsőfonokn fel sem tudott jönni, de én az elsők között voltam :P Itt fogyasztottuk el a boltban vett nassok felét kb. Aztán az egyik tanár (nem az ofő) mondta, hogy lecsaltuk az utat, direkt. Elvégre egy 12km-es útra jöttünk, de végül kb 5-6 lett :Đ Még az elején eldöntöttük, hogy a rövidebb úton megyünk xĐ

Visszafelé termsézetesen csak lejtő volt, amire eddig vágytunk. De mivel kipihentük magunkat, ezért a lejtő nagyon rossz volt :S Ha nem pihentünk volna, és rögtön mentünk volna tovább az emelkedő után lejtőre, akkor jól esett volna a lejtő, de így még rosszabb volt xĐ

Az eleje, amiben ott volt Gábor (az én kajámmal), a két Beni, Balázs, és még páran nagyon elhúzott, és (mint később kiderült) a boltnál vártak minket 4-kor, ahogy megbeszéltük. De mivel már negyed négykor hazaértünk, ezért ők ott voltak egy negyed óráig, majd elkezdtek gyanakodni xĐ Közben vettek egy kiló kenyeret, fél kiló sonkát, meg mindent, és falatoztak :Đ Én kb a közepe fele voltam, és normálisan hazaértem :Đ

Ezek után négyig szabadidő volt, ugyanis a harmadikm, és utolsó tanár, a 22 éves Dénes (négy éve végzett ebbe a suliba, és addig a színművészetire járt, így ennél fiatalabb tanárunk nem lehet xĐ) feladatot készített :Đ

Miután (én éhezve a Gábor miatt) hoztunk tűzifát a faluból, mivel kellett az esti tábortűzhöz, és vettünk pár croisantot (legalábbis én 3-at, mert éhes voltam xĐ), visszamentünk a táborba :Đ Ott két csoportra oszlottunk: az ABC sorrendben első fele ment a Déneshez, míg a második fele maradt az ofőnél, és a másik tanárnőnél.

Én, mivel Kóti vagyok, ezért éppenhogy a 2. csoportba kerültem :Đ Előttem Kondás Zoltán van, aki még éppenhogy csak az első csoportban volt, de én, mint a 2. csoport első gyerek itt maradtam xĐ Nagyjából arról volt szó, hogy miket tervezünk a tanévre, meghogy milyen dekoráció legyen a tanteremben.

Aztán mentünk a Déneshez, aki egy ismerkedős játékot talált ki: mindenki kap egy kérdést, amit egy célszemélytől kell megkérdezni. Én a Kondás Zolit kaptam, és a kérdés: Mi lennél, ha állat lennél? Azt hittem, hogy ez a legnehezebb kérdés... és jól tudtam xĐ Akit megkérdeztem, az mind olyan könnyűt kapott: Mi a jobb: színház vagy mozi? Pl... de olyan jól megcsináltam xĐ Este volt... mindjárt elkövetkezik :P

Amikor visszamentünk, a Dénes ott, az egész osztály előtt még egy feladatot adott: ő megcsinálta a csoportokat, én pedig 1 kivételével csak Rambójásokkal voltam xĐ Ott volt a Kori, a Niki (Naccsasszony), a Dorka, és a nem-rambójás, Julcsi. A Julcsi egy volt-osztálytársamra, a Henire hasonlít nagyon, csak a haja a Heninek sötétebb. Minden csoportnak ugyanaz volt a feladat: estére egy jelenetet kellett készíteni, ugyanolyan feltételekkel: kell bele konfliktus, mindenkinek kell szerep, történeti ívnek kell lenni (tehát változás a karakterben), zene kell bele, és 10 mp-s csönd. Mi épp a krimit kaptuk, de a többiek a horrort, a romantikát, a tábort, stb... ja, és mindegyiknek paródiának kellett lennie xĐ A miénk:

Egy meki előtt két barátnő van: az egyik bemegy, hogy rendeljen valamit, míg a másik kint marad telefonálni, ami épp a meki csengőhangja: párápápáppá, I'm loven it! (és ezt kétszer). Ezt a bent lévő pultos csaj énekelte, a Niki. Aki bement a barátnők közül, az a Dorka volt. Bent a Niki: Hello, mit adhatok? :Đ A kint maradt, Kori (Korinna) pedig eltűnt a függöny mögött (ahol mi is álltunk a Julcsival). Ekkor a Kori keze benyúlt a színpadra, pisztolyt formálva, és lelőtte a Dorkát, aki nagyon hülyén, lassítva, több, mint 10 mp-ig, csöndben meghal. Ekkor Kori visszamegy a színpadra, némán tátogva a telefonba, majd leteszi. Pár mp-ig még vár, hátha kijön a Dorka, ám az nem jön. Bemegy, és elsikoltja magát. Az eladónő kijön, kezében két sajtburgerrel. Megnézi a hullát, majd eldobja a sajtburgert, mivel nem kell már senkinek: majd odaszól a szokásos vigyorral az arcán Korihoz: Hello, mit adhatok? :Đ Kori rögtön, kétségbeesetten hívja a detektíveket, nemhogy a mentőket vagy a rendőröket... Niki hátraszól: Takarítókat a ketteshez! - majd hátrarohan, és felveszi a köntösét. Mi közben készülődünk a függöny mögött, hogy amikor bejön a Niki, akkor lassítva megakadályozzuk, hogy felsöpörje a hullát. Meg is akadályoztuk, majd a Niki, a vigyorral: Hello, mit adhatok? (jah, és mi a fölrdől fél mp múlva felpattantunk) Mi: Két duplasajtos McRoyal lesz, mivel mi így nyomjuk. - Lenézünk Dorkára. - Csöves a Mekiben? Ilyet sem láttam még...

 - Öhm... elnézést - szólítjuk meg az ideges Korit. - Valaki detektíveket rendelt. Ön volt az?

 - Igen. Meghalt a barátnőm.

 - Ez? - kérdezem én. Majd meghallgatom a szívét. - Ez tényleg halott.

 - Odanyomta a fejét a melléhez!

 - Hogy hívják magát? - kérdezzük tőle.

 - Nem tudom...

 - Hány évesen született?

 - 10... ebben biztos vagyok!

 - Mostanában elkapott valami betegséget? Ami fertőzéssel terjed?

 - Hüvelygomba... igen, hüvelygomba. - ekkor én és Julcsi összenéztünk: Igen, azt mi is elkaptuk :S Odajön hozzánk Niki, és mondja: Elfogyott a duplasajtos McRoyal. Mást mit adhatok? - vigyorral. Mi felháborodottan kértünk egy kólát.

 - Hogy hívják a kutyáját? - kérdezzük tovább Korit. Közben odajön Niki, és ad a kólából. Én eldobom a poharat, mondván gusztustalan. - Jól érzi magát?

 - Ne velem törődjenek, a barátnőm meghalt!

Odamegyünk a halotthoz: magát ki lőtte le?

Az elkezd majom hangokat utánozni.

Egy majom? - Odajön a Niki. Ma rendeltem banánt a McDonalds-ból. - Banánta a mekiből? Ezek nem normálisak...

Olyan pisztoly alakja volt a banánnak.

 - Pisztoly? Banán? Majom? Pisztoly? - én és a Julcsi megnézzük a pisztolyunkat. - Jé! Nekünk is ilyen fegyverünk van! Működik is? - belelövünk még egyet Dorkába. - És működik is! :Đ Koccintsunk!

 - Maga mit látott ebből az egészből? - kérdeztük Nikit. Az zavarodottan válaszol:

 - Sajtburgereket!

 - Hányan voltak?

 - Több százan...!

Közben Kori a halott mellett térdelve sír: csak neki nem volt hüvelygombája. Mindenki másnak volt, csak ő volt az egyetlen...

Ekkor én elkezdtem gondolkodni: majom, banán, stb... ám Julcsi kiveszi a fegyveremet a zsebemből, és mindkettőt rám és Nikire fogja: Irigykedtem rá! Csak ő nem kapta el a hüvelygombát! Az egész emberiség reménye volt! De én nem engedhettem... (erre nem pontosan emlékszem, mivel nem arra figyeltem. Csalódtam társamban, míg Niki elszomorodott valamiért...) Ekkor Kori hátulról lefogja az őrült Julcsit, és mondja:

 - FBI, le van tartóztatva! A hüvelygombáját meg kezelheti a börtönben is akár!

 - De mivel? - kérdezi szinte sírva Julcsi.

Ekkor Kori egy láthatatlan gyógyszeres dobozt mutat fel: Kanesztennel.

A jelenet itt véget ért, és az egész egy reklám volt xĐ Eredetileg egy folytatása következik lett volna, de mivel azt egy másik már elsütötte, ezért mi így csináltuk :P :Đ A poénok nagy része nem kitalált, hanem a próbák közbe jött xĐ Tehát nem gondolkodtunk úgy poénokon, hogy mi lesz benne, hanem pl:

Épp kikérdezzük a Korit:

 - Hogy hívják magát?

 - Hány évesen született?

 - Szenved valamilyen betegségben?

Meg amikor a Nikit kérdeztük:

 - Maga is elkapta a hüvelygombát?

 - Mennyi mindent látott ebből az egészből?

 - Hányan voltak?

Tehát mi nem agyaltunk a poénokon, mivel a próbán sz*rrá röhögtük magunkat, ezért elég volt annyi poén :Đ az elején lévő halálon is röhögtek, mivel a Dorka olyan jól halt meg lassítva xĐ

Mivel ez este volt, így most elmondom, hogy a Zoliból hogy szedtem ki a kérdésem:Đ

Lecsaptam egy szúnyogot:

 - Na, szúnyog sem lennék... azokat mindig lecsapják!

 - Jah - mondja.

 - Én inkább lennék valami madár... azok el tudnak repülni a katasztrófák elől. Te mi lennél, ha állat lennél?

 - Én is madár. - egy kicsit gondolkozott még, aztán megint megszólalt: Vagy Vizsla, elvégre van egy olyan kutyám.

 - Aha. :) És... - itt folytatódott a beszélgetés, de nem sokáig.

 

Este tábortűz volt. Elkezdtünk dalolni... aztán én, és még két lány elmentünk szalonnáért. A többiek nem akartak. De amint belelógattuk a tűzbe azokat, a többiek is kedvet kaptak a szalonnaevéshez xĐ A Szonjával kb fél perc után kivettük xĐ és megettük :P Kicsit nyers volt, de finom :Đ Megettük xĐ Majd rájöttünk, hogy nyers volt, így mentünk egy másodikért, amit tovább hagyunk benne :Đ Kb 2-2,5 percig sütöttük, de amikor ettük, így is nyers volt xĐ Már fájt a hasunk, és egyikünk sem ette meg a szalonnát :Đ Egy kis idő múlva nagyon megszomjaztunk (bár vártuk a másikat, hogy szólaljon meg xĐ), és felmentünk a szobákhoz. Ám az ő szobája messze van, az enyém meg zárva xĐ Így várni kellett... Végül ittunk az övéből, de amikor visszaértünk, akkor épp nyitották az én szobámat :P Én egy szobába voltam a kisebb Zolival (Seres-sel), Balázzsal, Gáborral, és Olivérrel. A másik szobában ott volt a két Beni, Xavér, a Kondás Zoli, és Zsombi. A szobánban kb 1-ig volt buli, aztán fél kettőkor elaludtunk xĐ

Reggel felkeltünk hárman: Balázs kiment WC-re, mire felkelt a Gábor. Én még a Balázs előtt keltem, kb negyed nyolckor, mikor 8-kor van kelés xĐ Utána hárman kimentünk, és ittunk egy-egy italt. Nem fogjátok elhinni, de két automata is van: az egyikben minden ital 100 ft (ilyen kávés-forrócsokis, stb), míg a másikban minden 180 ft, amiben fél literes üdítők voltak!!!!!!! Coca Cola, Light, Pepsi, Sprite, Fanta, stb... És amit én kétszer-háromszor vettem: Cherry Coke!!! A leges legfinomabb szénsavas üdítő! És nagyon olcsón! Fél liter 180 ft? Ennél még a Tesco sem jobb!!!

Egy háromnegyed óráig beszélgetünk, majd elmentünk reggelizni... ja, tegnap a vacsora sült pulykamell volt, sajttal töltve, és sült krumpli. A reggeli meg zsömle, vaj, sonka, sajt, vagy lekvár. Ja, és tea :Đ Niki: tudtátok, hogy egy barátnőm szalvétával bővíti a melltartóját? xĐ

Valaki meg: akkor ha valakinek folyik az orra, akkor egyet kivesz a melltartóból, és megkérdezi: kérsz egy zsepit? xĐ ezen, evés közbe mindannyian röhögtünk... nem is tudom mirért... xĐĐĐĐĐ

A mai program: felmászunk egy akárhova, ahonnét szintén látni lehet a Dunát, ám ez max 50 méter magas volt xĐ majd a bolton keresztül lemegyünk a dunapartra... ott beszélgettünk, és beugróztunk :Đ

Majd hazaérve, mivel mindenki épp a mi szobánkba gyűjtötte a holmiját, felpakoltunk, és elindultunk a vonathoz :Đ Hazaúton a bicikli-tároló kocsiban zenéltünk :) Az ideúton nem biztos, hogy a bicikli-tárolóban... nem emlékszem pontosan.

Ott lettem biztosabb abban, hogy el kell kezdenem dobolni... vagy gitározni :Đ és akkor írhatok dalt xĐ bár a Zsókával is összeállhatunk, és én írok, ő zenél :Đ

 

Még annyit mondanék, hogy berekedtem...

Meg a Szonjának mindig dobáltam egy papírt, aminek a két oldalára az volt írva: Fordítsd meg!

Még egy papírt dobtam neki, egy feladvánnyal: isz ivu. Megmondtam még neki, hogy talán évközben elmondom a jelentését :):):):):) Nektek is mondom: van értelme, nem halandzsa!

Üdv,

kav12

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr202273074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása