kav12 2010.09.17. 17:47

:(:(:(

Sziasztok! :(

A hetem/két hetem a suliban jó volt. :)

Egyensúlyozva vannak a tanórák, és a tanárok is :) (most nem fogok egyetlen egy ,,:Đ-t", vagy ,,xĐ-t" sem leírni, majd elmondom miért)

Nem vagyok depressziós, nehogy azt higgyétek! Csak szomorú...

Szóval a tanárok jófejek, de sajna három kivétel is van :/ (itt ,,:S" lenne) A kémia, a töri, és talán az irodalom. Ők olyan unszimpatikusak, az irodalom/nyelvtan (uaz tanítja) és a töri volt a kedvencem... A töri tanár... politikusnak sem menne el, mivel ő nagyon jó politikus lenne, és ezért kiutálnák a parlamentből... huáh!!! :S (itt ,,:@" lenne) Túlságosan... olyan... hogy-is-mondjam-milyen... túlságosan "törvény" tisztelő. Tehát beír egy mínuszt (ami a kisegyesnek felel meg... -.-'), ha véletlenül nem arra nézel, amerre ő akarja. Idézet:

 - Elvárom a tanár úri megszólítást, és a köszönés napszaknak megfelelően: jó napot, jó reggelt, esetleg jó estét, de akkor már nem találkozunk.

A töri szintfelmérő (remélem tudjátok, hogy aszt jelenti, hogy ki mennyit tud most) katastrófa lett, az osztályból kb 10-en (a 36-ból) 40% alatt teljesítettek!!! (ide vagy xĐ-t, vagy :@-t tennék, vagy mindkettőt)

A nyelvtantanárnő pedig hülye! És kicsit olyan, mint a töritanár... Idézek:

 - Nálunk itt demokrácia van, tehát ha meghallgattok engem (ami egyébként egy negyed órás monológ szokott lenni - a szerk.), akkor én is meghallgatlak téged. Igen? - szólít fel egy jelentkezőt.

 - Tanárnő! Én azt szeretném mondani, hogy azt tanultam, hogy...

 - Szerintem nem úgy van. Tehát rosszul tudod... stb.

Meghazudtolja önmagát, és 5 percig jelentkezünk, mikor az a téma már nem is aktuális! És szó szerint 5 perc, ami elég hosszú idő!!! :& Egyszer eljáűtszottam a gondolattal, hogy előbb felteszem a kezem kb 10 perccel, hogy az éppen aktuális dologhoz szóljak... és bejött! Megcsináltam, ésépp volt egy véleményem, és 10 percenként szólít fel valakit, a monológja után... Meg pikkel rám, és a padtársamra, Zolikára... (amúgy Zoli, csak van egy nagyobb Zoli is [itt :P lenne])

A kémia tanár egy szinttel jobb, mivel ő csak hivatalos akar lenni, kb olyan szinten, mint a Kosztra... (a tanár úr!)

A második órán, több, mint az osztály fele két db mínuszt kapott (kisegyest, és asszem 3 vagy 5 egy nagy egyes!!! és én is kaptam kettőt) azért, mert nem ragasztottuk be a füzetbe a tanévi követelményeket!!!!!!!!!!!!!!!! :&&&&&&&&&@@@@@@&&&&@@@@@&&@@@&@ Az osztály maradéka pedig megúszta, mivel az első két percben egy ragasztó járt a pad alatt, és ők akkor, és ott ragasztották be, és megúszták... (nem vagyok dühös rájuk [itt xĐ lenne])

Múlthét pénteken az volt a feladat, hogy eljátszani egy jelenetet, melynek a címe: Első nap a suliban

Én épp a nyelvtan tanárt kaptam, míg a Gábor kapta Kosztrát, Balázs pedig a kémia tanárt... szerencsére így voltunk csoportba, mivel így ültünk az órán (itt :Đ lenne) tehát az a paródia jó volt :) (itt xĐ lenne)

Szóval, a szomorúság oka: a napot úgy kezdtem, hogy egy szomorú dal jutott az eszembe, és egész nap az hangzott a fejemben... így eleve szomorú voltam. Ha ez lett volna elég, (és az egész osztály lehangolt szerintem), mivel az utosló feladat (nekünk az óra közepén volt a feladat, mivel mi voltunk az első csoport) az volt, hogy a leges legszomorúbb emléket kellett elmondani. Én nem kerültem sorra, és előttem sem mondtak olyan szomorút, csak a második csoportról hallottam pár történetet, amik mélyen meghatottak... vagyis elszomorítottak. Egyetlen egy történet ez :) (xĐ lenne itt)

Szóval most szerintem mindenki lehangolt, bár a díszteremben (ahol a 2. csoport kezdett) elvonták a figyelmet, szintén jelenetet kellett csinálni, és a házi feladat is az volt, hogy milyen lenne ez a suli 2060-ban.

Nagyjából ennyi.

Ja, és vasárnap megyek 2-re a nemzeti színházba (most nincs kedvem használni a shift-et vagy a cl-ot), mivel kötelező odamenni -.-'

Viszlát,

kav12

 

Ui.: most nincs kedvem tovább csinálni a tovább 2.0 játékot, és írni sem tudok TCW-t :(:(:(:(:(:( De a két 3. évados rész megnézése után, talán felvidulok, ha ma megnézem. Ha máskor tudom megnézni, akkor ma nincs ihlet :( Holnapra meg remélem elszáll ez a hangulat :) Sziasztok! (ja, és direkt nem a szokásossal köszönök el)

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr822303807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.09.24. 14:58:11

Figyelj, a mi töritanárunk első mondata hozzánk az volt:
- Azt kell mondjam, minden rémtörténet, amit rólam hallani lehet,.... IGAZ!
Aztán olyan előadaást tartott, hogy mikor lesz valakinek "Jaj!", hogy megfagyott az ereinkben a vér! És ezzel elintézte, hogy nyolcadikig senki ne mukkanjon meg az óráján felszólítás nélkül :P Először azt hittem, utálni fogom, de aztán kiderült, hogy hihetetlenül jó órákat tud tartani! :D

kav12 2010.09.24. 18:51:32

@SuperGalaxys: De jó neked :Đ
Amúgy nálunk a magyar tanár mondta:
Sokan emberevőnek hívnak, és ezt vehetjük igaznak. Először azt hittük, hogy ilyen vicces tanár lesz, de aztán... huh! -.-'
Tényleg emberevő, undok... stb :)

Hirnyo 2010.10.11. 20:17:44

A mi töritanárunk jófej :P

Attól eltekeintve hogy 5-dikben kidobta a tolltartómat az ablakon (mert nem raktam el amikor el kellett volna xĐ XD :D) ami fennmaradt a fán XD
Aznap kaptam meg az egyik osztáálytársatól a FIFA 08-at, és eredetileg úgy gondoltam, hogy a tolltartómba rakom, de szerencsére nem oda tettem, pedig már majdenm beleraktam, csak mintha megéreztem volna hogy a tolltartó veszélyes hely XD remélem érted :Đ

kav12 2010.10.12. 20:25:02

@Hirnyo: Biztos az Erő sugallta neked...
süti beállítások módosítása