Sziasztok!

Ma, a moziban néztem meg ezt az animációs filmet.

Az alapötlet szerintem nem olyan jó, de a megoldása igen :) Garfield nagyot alakít benne, és a többiek is, de valahogy úgy az egész film nem tetszett nekem annyira. Tudom, hogy túl idős vagyok ehhez, és teljesen véletlenül kerültem bele. Hosszú történet: alalpból mást néztem volna meg, de arra nem volt már hely, a tesóim azt nézték meg, és egy másik filmbe ültem volna be. De oda már nem engedtek be, mivel már elkezdődött (pedig máshol még negyed órás késéssel is beengednek), és mivel csak ez volt nyitva bementem, nem tudva mi lesz. Ja, DDD-s volt :Đ Ha valaki nem érti: 3D-s :Đ Sokszor csinálok ilyet xĐ Pl: ösösösösös-t kaptam = 5-öst kaptam :P

Szóval, maga az egész: számomra olyan gyerekesnek tűnt, kicsiknek csinálták, ám mégis kicsit erőltetett. Érződött belőle az az erőltetés, mint mondjuk a Monster Blaster Clubban. Abból egyetlen egy részt láttam régen, de úgy megutáltam!!! Áááh! Olyan hülyeségekről szól, meg minden...

Ezen a filmen csak az javított, hogy Garfield. Viszont az nem tetszett, hogy Garfieldot hallották az emberek, bár máshogy nem lehetett volna megoldani, az biztos.

Az alapsztori jó, az alapötlet nem, a megoldás igen, de ezernyi más nem. Jó, meg minden, de sajnos a tökéletesség közelébe sem jár: 47% (bár lehet, hogy egy kicsit szigorú vagyok, voltak jó poénjai :Đ)

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr532306248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása