kav12 2010.09.23. 19:30

Fél bejegyzés

Sziasztok!

Csak a jelenlegi állapotom akarom megmondani, azért fél bejegyzés.

Szóval, lehet, hogy zavaros leszek, de muszáj leírnom :) Testvérem is leutazzott barátnőjéhez, így neki sem mondhatom el :(

Valamit megtudtam, és ez olyan rosszul esett nekem, hogy szinte sírnék már, annyira rossz, de viszont nem sírok, pedig belül ordítok, 100%-ig! És a 100% mellett ott egy kis 1% (tehát össz 101% van), aki azt mondja, hogy mindig van remény. AZért nem síror, mert jópofiztam előtte egy órát? És akkor megszoktam? Lehet.

Nem tudom, hogy érthető-e, de...

mindegy...

Sziasztok!

KAV12

 

Ui.: ma rajzon le kellett rajzolni a te szimbólumod. Nem tudtam mást: egy tollat (tollas tollat, tehát penna félét), és egy tintásüveget, melyre az van írva: KAV12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr182318620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása