kav12 2010.10.11. 18:58

2. fél bejegyzés

Sziasztok!

Ismét egy rövidke frissel jövök :/

Ma, a szokásos időben keltem, és a szokásos időben indultam a suliba. Ám ahogy kiléptem az ajtón, megfájdult a fejem. Gondoltam, olyan kicsit fáj, hogy kibírom a napot. Első óra tesi volt, ott az osztály nagy része 2000m-t futott, én nem, mivel én már a Sportnapon lefutottam múlt hét szerdán. Így mi ott hátul hülyéskedtünk, én csak dobáltam egy rögbi labdát a Gáborral. A leges legelső dobások volt a legszebb, a többit már elrontottam xĐ

Ja, még óra előtt odajött Hegedűs, az OFŐ, és azt hitte fáradt vagyok (mint mindenki más), és elmondtam neki a fejfájásom. Mondta, hogyha tesi után se javul meg, akkor egyek valamit (mivel tesi előtt nem ajánlatos enni :P), és hátha attól olyan rossz. Második óra matek, ott egy csomót jegyzeteltünk, elkezdtük átismételni a függvényeket. Újakat is tanultunk, de ott szinte már fetrengtem a padon. De a tanár nem vette észre. Vettem még matek előtt egy Győri Édes Jó Reggelt kekszet, kakaósat, és a kávéautomatába tejet. Bátyám mondta, hogy két csomag Jó Reggelt keksz, és kb fél liter tej (2-2,5 decinként) laktató nagyon. Én kb a felével próbáltam ki, és nem voltam éhes (eddig sem voltam), de a fejem ugyanúgy fájt.

Szóval matek után megkerestem az OFŐt, akinél három másik fiú (osztálytársaim: Zoli, Frodó (Benji), és Xavér (Levi)) is ott volt már. Nekik is fájt a fejük, Frodó hányt is. Azt mondták, valami vírus lehet. Zolinak tegnap fájt NAGYON a feje, Xavérnak ma egy kicsit, így egy fájdalomcsillapító után visszament tanulni, míg én és a Frodó hazamentünk.

Itthon jó sokáig aludtam.

Elmentünk papával a gyógyszertárba, megmérettetni a vérnyomásom... és nem tudom, hogy normális-e (általában 14 éves gyerekeknél kb 110/60 a normál), de nálam 130/80 volt :O:O:O:O

Ittam, lehet amiatt is, hogy keveset iszok, aztán a fejem egyre jobban nem fájt már (hülyén fogalmazok, tudom :P), és míg a papa dolgozott, én visszamentem a gyógyszertárba, megint leméretni magam. :O:O:O Az eredmény ugyanannyi lett!!!

Jól van... azóta itthon vagyok, bátyám is hazaért, közben volt itt a két nővérem, Zsuzsi, Zsófi (reggel a másik bátyám, Dani), és a mama is.

Nagyjából ennyi. Most hosszan fogalmaztam, de így is kihagytam egy csomó mindent. Pl a tesitanárt nem érdekelte, hogy fáj-e a fejem... mind1.

Üdv,

kav12

(Elszaladt a mentő, bevitték a kórházba, túrós lett a po-fá-ja...)

Ui.: :P Oké, ez nem volt olyan jó, csak a Kav12-re rímel a fél-12 is, ami az Ec pec, kimehetsz-ben van :P)

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr352363503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása