kav12 2010.06.18. 13:16

2010. 06. 15.

Huhhh... sziasztok! :Đ

A mai napom... esemény dús volt, azt hiszem xĐ

 

Kezdjük azzal, hogy kiderült, hogy tegnap a Balázsnak ellopták a mobilját, amit úgy derítettünk ki, hogy feltöltött még aznap este, és bekapcsolva hagyta, ám eltűnt, és ki van kapcsolva. Aztán ma kiderült, hogy nekem meg eltűnt egy ezer forintosom... Na ez reggel volt. Viszont megint nem tudtam, hogy hányra kell menni, mivel 10-kor kezdődik a vonulás a suliba, ezért gondoltam, 9-re bemegyek. Ott enni is akartam, a büfében, ám csak gyorsan bekaphattam egy hotdogot, és sietnem kellett, mert az ünneplőm, ami a műsorban is játszik, a kis angol teremben található, aminek a kulcsa a 8.a osztálynak az osztályfőnökénél, Rita néninél található, aki fél 10-kor találkozik az osztályával a Köztársaság téren. -.-' tehát a takarítóktól kell elkérni... igen ám, de mivel az egész iskolát díszítik különféle virágokkal (néhol büdös volt, néhol finom, illatos, valahol nem is volt semmi szag...), ezért a takarítók ÉS MÉG a konyhások IS takarítanak, mindenfelé, csak ott nem, ahol az ő területük van. Szó szerint több, mint fél órán át rohangáztam a suliban. Bejártam minimum háromszor az egészet, a pincétől a harmadik emeletig, ami összesen 5 szint. -.-' Szóval, már a kezdés is. Aztán, amikor megtaláltam a takarítót, az mondta, hogy a portán el lehet kérni a takarítók kulcsát, és lejön velem. Igen ám, csak nagyon lassú volt, mert 'fájt a lába'. Az elsőn (a harmadikon szedtem fel) felhív a Balázs, hogy az életet jelentő kulcs, a kezében van, és menjek le a portára érte. Így a takarító visszafordult. Lementem, és ahogy kijöttem, elvittem az összes ruhámat a harmadikon lévő öltözőbe (:@), majd átöltöztem az ünneplőbe. Mikor kijöttünk (Ákos is velem volt már), Zsuzsa néni figyelmeztetett, hogy minden értékünk legyen nálunk. Így visszamentem az öltözőbe, és az övtáskámat magamra vettem. Lementünk a tanáriba, ám útközben a Barni kérte a kulcsot (a kis angolét). Odaadtam, és aztán már tényleg lementünk. Amikor odaértünk, ugye 10-kor kell elindulni, és még volt egy negyed óra, és Bea nénitől (a kedvenc tanár :P) mindenki kapott egy-egy kis-Buddhát. Vigyorgott. Bea néninek viszont könnybe lábadt a szeme, és majdnem elsírta magát. Utána felmentünk az osztályunkba, és ott mindenkinek az asztalán volt egy-egy ballagó-tarisznya. Benne: só, kis-cipó/pogácsa, DVD (rajta ballagási zenékkel, vagy képekkel), képeslap, és egy Útravaló című, nagyon mini könyvecske, amiben idézetek vannak. Beletettem a kis-Buddhát is :P Aztán 10-kor (mármint amikor elindult a zene a hangszórókban) elindultunk, és a mellettünk lévő 7.a-ba nem mentünk be legelsőként. Jah, és még az indulás előtt kaptam kb 5 csokor virágot, plusz egy nagy-nagy-nagy plüss macit, ami a földtől a térdemtől kicsit feljebb-ig ért (a húgomtól :):) Ezzel indultam útnak, a háromnegyedórás útnak, és útközben tripla ennyit kaptam... -.-' majd megszakadtam. Leghátul voltam, és a legkisebb is egyben az osztályban, mégis, én kaptam a legtöbbet. Itt volt 2 nővérem, az egyik bátyám, annak barátnője, a nagymamám, a papa, és a mama. Ja, és a kis Erika (a húgom). Plusz az osztályokban is egy csomó mindent kaptam, méghozzá az egyik volt-iskolatárstól is, akivel együtt járunk színjátszó körbe, a Szerpentin Gyermekszínházba. Mármint kettejükkel: ikrek. Így, a padomra, amikor (szinte) levágtam a virágokat, nagyot néztem, mivel hatalmas mennyiségű gyűlt össze. Nagyobb volt a virág, mint én xĐ Ja, és két művirág is volt: az egyik plüss, a másik ilyen... akármilyen anyagból. Meg volt egy művirág-csokrom, amiben plüssállatka volt, meg egy igazi csokorban is volt egy plüss. Tehát jól jártam. 11:30-kor kezdődik az előadás. 11:00-kor még javában pezsgőztünk (természetesen alkohol-mentesen), ami nagyjából a bankettnek felelt meg. :P Utána átadtuk a tanároknak a szakácskönyveket, amiket mi, magunk készítettünk, mármint a recepteket :Đ virágokat is adtunk nekik, meg minden. A Regi anyukája, mikor felolvasta a tanároknak a könyv "előszóját", a vége előtt két sorral elbőgte magát :) :( :) Utána mentünk fel az öltözőbe, mivel a Reneszánsz Megasztárral kezdünk, persze a Palotás után. Ma minden ugyanaz volt, mint tegnap ilyenkor, azzal a különbséggel, hogy nem olvastam Kirajzást, de megtaláltam a közönségben az egiyk nővéremet, a mamát, a nagymamát, és a húgom. Utána természetesen Zsuzsa néni nagyon-nagyon-nagyon húzta az időt a közös éneklés előtt, így majd megsültünk. A lányok természetesen sírtak a Kinőtt a szárnyunk című és kezdetű dalra. Utána rögtön levágtuk magunkról a ruhát. A hülye Balázs meg harisnyába, és ünneplő gatyába volt... -.-' nem normális!!! Mind1... Utána az osztályban voltunk egy kicsit, és a ruhákat visszatettük a kis-angolba, meg minden. Annyi fotó gyűlt össze. A Zsófinak (egyik nővéremnek) odaadtam a pendrive-om, hogy majd tegye rá. Erről jut eszembe: egy volt osztálytársunk, szintén Zsófi is eljött ide. Itthon (hazáig a mama segített cipelni a virágokat, a nagymama, a Zsófi, és az Erika elmentek, de majd jönnek) meghívtam mindenkit egy-egy kétgombócos fagyira. A Toncsi hármat kért :@ Ja, az Anikó (másik nővérem) meg a befejezés előtt elment, mert sietett valahova :(A nagymamától kaptam pénzt is, de nem mondom meg, hogy mennyiiiiiiiit :PPPPmlőőő :PPPP Nah, szóval. A mamának is sietnie kellett, el kellett érnie a Volán buszát, ami ötkor indult el. Mi meg elmentünk hárman moziba: én, Toncsi, és a barátnője, Heni. Először nem tudtuk, hogy mit nézzünk, de aztán a Perzsa hercege című filmet néztük meg. Akció film volt, de nagyon király :Đ:Đ:Đ Tetszett. Utána elmentünk, természetesen WC-re. Végül kicsit szadgáltunk az Aréna Terasz körül, majd mondtuk, hogy menjünk akárhová, így felszálltunk a 178-as buszra. A Stadionokig elmentünk, majd ott felszálltunk a 80A-s trolira. Rajta volt egy részeg csávó, szerencsére egy ajtóval odébb :Đ Szembe velünk, meg egy tök poénos, 'nemistudommilyencsávó', aki magában beszélt xĐ Annyira poénos volt :P xĐ röhögött is, a saját poénjain, vagy beszólásain xĐ Leszálltunk a Fogarasi Tesconál, hogy majd bemenjünk a Lidl-be. Még előtte leszállt az a részeg csávó, és dühösen odakiáltott a vezetőnek, hogy nyissa ki a harmadik ajtót. Nagyon dühös volt, és részeg. Kinyitotta neki, és a másodikat is, ahol ő volt. xĐ Aztán velünk egy időben leszállt az a vicces krapek :P xĐ :D Ő persze megállt a megállóba, és ott tovább beszélt és röhögött magában. Bementünk a Tescoba, és ott egy kicsit rohangásztunk, bújócskáztunk, hárman. Mindig kettő volt a hunyó, és mindig meghatároztuk a helyet. :Đ jó móka volt a bátyámmal és a barátnőjével :Đ egyszer tök jó helyre bújtam xĐ xĐ xĐ Utána egy kicsit vásároltunk is: egy MAOAM készletet (5x5 db-ot), egy BIG TIC-TACot, és egy franciadrazsé féleséget. Átmentünk a Lidl-be. Ott is kicsit, nagyon kicsit folytattuk az előző játékot. Ja, nem mondtam, hogy a mozi után WC-ztünk, és a Tescoba is. Én itt is kellett NEKIK, NEKEM NEM, ezért siettünk. Szokás szerint, fagyit vettünk :P :P :P én egy csokis tölcsérest. Most, hogy csak hárman voltunk, mindenki egyet kapott, ám általában a kettő a minimum xĐ Utána felszálltunk a 130-as buszra (közben egy csomó Csip, csip postakocsit játszottunk, de valamikor zöld trabanttal), ami elvitt a Stadionokig. Ott gondolkoztunk, hogy hova menjünk. Aztán kiötlöttük, hogy felszállnuk a 75-sre (asszem), ami kivisz a Városligetbe, ami a Hősök terénél található. Már nagyon sötét volt, alig lehetett látni :P szúnyogok is voltak, bőőőőőven. Ott egy csomót játszottunk (ne azt higgyétek, hogy kis pisisek vagyunk xĐ), mindennel! Majdnem rókáztunk is, mert ott van egy több személyes, háló-hinta, amiben beleültünk egyesével :P meg van egy olyan kerek, féloldalas, amin lehet menni, de akkor elkezd pörögni... hogy magyarázzam el :| na, mindegy. Aztán csúzdáztunk is, meg minden hülyeséget. Volt ott pár felnőtt féleség (kb 20 évesek), akik angolul beszéltek. Tehát turisták voltak. Végül úgy döntöttünk, hogy hazaindulunk (10 órakor). A parkolóban megláttunk egy kóbor macskát, amiről később kiderült, hogy régóta ott lehet. Nagyon sovány volt, pedig lehetett egy két éves kandúr macska. Nem tudom milyen fajtájú, de szép volt :) Kb 20 perc után, megállapodtunk, hogy veszünk neki kaja-piát, azaz párizsit, meg tejet egy közeli éjjel-nappaliban. Mikor visszaértünk (tál nem volt, így a tejet a kiürült párizsis csomagolásba öntöttük), már elmúlt 11 is. Nagyon aranyosan evett, és hamar befalta azt a 10 dkg párizsit. Szerencsére nem ment messze a parkolótól. A megmaradt tejből kicsit ittunk, majd kiszakítottuk az egyik oldalánál, hogy lefektethessük, hogy a macska igyon belőle. Ott hagytuk. Mentünk haza. Kb háromnegyed 1 volt, mire hazaértünk, lezuhanyoztunk, majd lefeküdtünk (míg ők zuhanyoztak, addig ezt írtam :P). Szóval eseménydús volt a napom :Đ Este hallgattunk egy kis Showder-klubot. Utána bevágtuk a szunyát, mivel holnap nekem 2-re a suliban kell lenni... Szóval ennyi minden történt ma, velem... sziasztok! (az utolsó mondato(ka)t már másnap írtam).

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr372091454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása