kav12 2010.06.18. 13:10

Magamról

 - Születtem: 1996. 03. 13.

 - Teljes nevem: Kóti András Viktor

 - 14 éves vagyok, 8.b-s a Deák Diák Általános Iskolában.

 - Szerencseszámom: 13

 - Miért? Azért, mert pontosan péntek tizenharmadikán lettem 13 éves 2009-ben :P:P:P

 - "Netes" nevem: kav12

 - Kedvenc szín: zöld.

 - Szeretem:

  • a logikát
  • a stratégiát
  • a stratégiai játékokat
  • a Star Wars-t
  • a Harry Pottert
  • a könyveket olvasni :P

Nem szeretem:

  • a paradicsomot
  • a gombát
  • a spenótot
  • a sóskát (egyiket se a színe miatt)
  • az olyan makacsokat, akik direkt azért makacsok, mert tudják, hogy nincs igazuk, és csak engem idegelnek. :@
  • akik rosszat mondva magukból indulnak ki, de nem ismerik el ezt magukról

További blogjaim:

Saját írások

Társszerkesztő vagyok:

Star Wars hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr282091436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása