kav12 2010.08.17. 22:59

Hiányos családfa

Sziasztok!

Itt a várva várt családfa. Higgyétek el, ez nagyon bonyolult, de így van. Plusz, ahol nem tettem körbe a neveket, ott úgy tudom, még van testvér, ám most csak a fejemből dolgozhattam, mivel az a papír, ahova leírtam, elveszett. Ahol '...' van, ott egy most eszembe nem jutó személy neve van. Voldemort pedig egy nemkívánatos személy, és Ő az, Akit Nem Nevezünk Nevén. Őt rühellem :S Azért nem mondtam nevet. Mellesleg alig modntam neveket, pl Nagymama, Mama, stb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr632229258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása