Sziasztok!

Lerajzoltam, hogy kb hogyan néz ki a GT Nógrádszakállon.

Én a Kőház 1-ben aludtam, de eredetileg a 2-be terveztek, de aztán cseréltünk. A fedett rész (a WC mellett) szinte egy átjáró volt, csak ott aludt sátorban pár patti, továbbá volt ott is egy ping pong asztal. A másik Fedett résznél találkoztak a Sci-fisek, a fedett asztaloknál meg sokan ettünk, mivel az ebédlő max 40 embert volt képes leültetni. A házak sorszáma azért kellett, mivel úgy mondták meg, hogy a szobában ki-kivel alszik. Direkt úgy, hogy ne igen legyen se csoportbeli, és se osztálybeli. Hogy jobban simerkedjünk. A 7-es ház egy tanári ház volt, és ott volt a büfé: vettek Tescoban üdítőt, és még pár csokit, és azt tesco-s áron eladták nekünk. Mind elfogyott 26.-ára. A 10-es ház eredetileg 10/a, a 11-es pedig 10/b, de nem akartam bajlódni. Ahol fák vannak, ott pedig nem is jártam, de fák vannak ott csak xĐ

A sportpálya:

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr192256842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása