kav12 2010.10.16. 15:00

3. fél bejegyzés

Sziasztok!

Mostanában sok-sok dolgo történik velem, mégis semmi! :/ Ma reggel, színjátszóra, kellett vinni tanulságos mesét (Andersen, magyar népmese, stb), én Az öreg halász meg az aranyhal címűt vittem. Remélem ismeritek :Đ

Utána meghallgattuk egymásét, és a Matyi, aki legutolsónak mondta, mondta, hogy ő le is akarja rajzolni, mint egy Power Point bemutatót. Így kapott ceruzát, és lapot, és mi, a többiek is kértünk. Én egy képregényt kezdtem el (természetesen Star Warsosat :P), de nem akartam befejezni, mivel nincs történet, se semmi :/ Aztán eszembe jutott, hogy a következő TCW-s részem a Battle for the New Weapon lesz, és annak csak a főszálát tudom, a megvalósítását nem. Így elkezdtem lerajzolni, és kész is lettem vele :) Kb 5 négyzetcentiméteres egy kocka, és még így se kellett egy teljes A/4-es oldal, mivel direkt csak a fontosakat rajzoltam. Így megvan a fejemben a történet, és most el is kezdem írni :) Nem fogok lassítani az írással, hanem később teszem fel :P Remélem így megfelel :Đ És szóljatok a Tcwirasok-on, hogy ki mikor olvasta el az összes részt, és ha mindenki mindet elolvasta, akkor hozom a következőt ;)

Remélem így megfelel :)

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr212375936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása