Sziasztok!

Először is...

 - Az előadás, Isaszegen, 20:00-kor, a Damjanich Ált. Isk.-ben, a Madách utca 1.-ben. (Azért mondtam el, hátha ott volt valaki közületek xĐ) Két dalban énekelek, mindkettőben én vagyok szinte a leghangosabb, és mindkettőt elszúrtam xĐ Vagyis bakiztam :P Az elsőben, (nem csak én!) felcseréltÜk a versszakokat, meg pár sort! xĐ A második, a finálé zenéjében pedig én kezdtem, az első versszakkal, és összevissza énekeltem mindenfélét xĐ Az volt a szerencsém, hogy nem csuklott el a hangom... és nem hallgattam el, hanem kivágtam magam, és énekeltem valamit... ami értelmes volt, és odaillő... csak éppen nem az, ami kell xĐ Jót röhögtünk utána xĐ A közönség egyik bakit sem vette észre, mivel mondom: határozottak voltunk, kivágtuk magunkat :P Szerencsére :Đ

 - Holnap, 14:30-ra megyek ilyen RTL-kulbb meghallgatás-félére... délelőtt lehet, hogy leszek, és megírom a következő TCW-s részemet... a Cat and Mouse-t (direkt írtam ezt xĐ mivel ez jutott most eszembe... de mondom, DIREKT írtam :Đ). A Kész átverés show-ba keresnek gyerekeket jelenet(ek)be, és a Jancsó Saci (a Szerpentin Gyermekszínház feje) ajánlott engem oda :)

 - Holnapután, kedden, megyek egy haveromhoz, kb délután 3 fele (asszem :S xĐ nem igen emlékszem most este semmire xĐ)... és nem leszek ott estig, mivel másnap...

 - GÓLYATÁBOR! Szerdától szombatig! Ami azt jelenti, hogy a Toncsi tábora (nem gólya) keddtől kezdődik, így holnap (hétfőn) haza kell jönnie, hogy összepakoljon :Đ A haveromhoz is azért megyek, hogy átbeszéljük a dolgokat a gólyatáborról, mivel volt-, és leendő osztálytársak voltunk/leszünk :Đ Szóval: a volt sulimból, az osztályból (de még az évfolyamból is) 5-en kerültünk be ebbe a leendő suliba. Ebből az ötből, 3-an egy osztályba kerülünk, a másik kettő külön-külön tagozatba :Đ És én ebbe a 3-ba benne vagyok :P Tehát két volt osztálytársam a leendő is egyben xĐ

Ennyit tudnék mondani, hiszen négy napos a gólyatábor :Đ Az Akció-csoportba kerültem, a Rambóják csapatba :Đ (mivel idén a gólyatábor a filmek világával foglalkozik, és én az akció-filmes csoportba kerültem :Đ)

Üdv,

kav12

 

Ui.: Még egy csomó dolgot kell csinálnom xĐ Összepakolni gólyatáborba, megírni a Mouse traps-et, megindokolni, hogy miért nem a képeket rakom fel a TCW írásokra... stb :Đ

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr462240004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása