kav12 2010.10.22. 17:26

TZ=Tisztára Zizi...

Sziasztok!

Igen, eddig a dolgozat-idő volt, amikor minden dolgozatból három.négy kisdolgozatot írunk, ma, meg a következő héten pedig a TZ-idő jön... nem az, ami a címben van, hanem TémaZárók jönnek... -.-' Szó szerint! Tisztára Zizi vagyok...

Tegnap: azért, mert EGYETLEN EGY késő volt, az egész osztály röpdolgozatot írt töriből! A tanár is zizzent -.-'

Ma: Francia TZ volt, és egy be nem jelentett matek doga :S A franciára tanultam, és szerintem jól sikerült... a matekra az az előtti szünetben nem volt elég időm tanulni, de mindenhova írtam valamit (függvényeket vesszük), de nem hiszem, hogy mindegyik jó lett :/

Hétfőn: kémia TZ, talán a franciákat kiosszák...

Kedd: dráma elmélet TZ

Szerda: irodalom TZ

Csütörtök: Földrajz TZ!

Péntek: gólyabál, gólyavetélkedő, stb...

Kedden nem megyek suliba, mivel előadásom lesz a Tündér Lalában. De akkor is jövő kedden kell megírnom!!! legalábbis az az utáni kedden! :@ a tanárok jól összebeszéltek... mondjuk a föcit én is csütörtökre akartam, mivel szombattól (jövő héttől) ŐSZI SZÜNET!!! Jeee! És ezért nem akartunk a szünetben is tanulni... szerintem, akik még általános iskolába járnak, azok BECSÜLJÉK MEG a tanárokat, mivel lehet, hogy most a kedvenc tantárgyad a magyar vagy a töri (nekem ezek voltak), de most EGYIK SEM! Mindkét tanár ZIZI! Egy padtrásam (minden órán máshol ülök xĐ) mondta, hogy utálta az akkori irodalomtanárát, mert egy órán minimum 10 rossz pontot adott, és 5 rossz pont (egy embernél) egy egyes... de most visszasírja, mert az a tanár legalább elmagyarázta neki a dolgokat, a mostani pedig azt mondja: olvasd el, és holnap dogát írunk... huhh, ne kapjatok ilyen tanárt!!!

Ennyit mára :S:/:S:/:S

Üdv,

kav12

 

Ui.: msotanában keveset vagyok, és ezek a hetek miatt keveset is leszek :S de remélem a gólyabálról majd bőven fogok értekezni, és a gólyatábort is leírom majd :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr752391323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása