Képzeljétek!

Tegnap írtuk a kémia dogát, és kikaptuk a franciát: nekem jó lett, 3 hibapont a 60-ból :Đ Vagyis 4 :P és a kémia is jól sikerült :/ No, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy du., angol közben rám írt az apám SMS-ben, hogy 6-ra behívtak az RTL-klubba, a Kész Átverés Show-ba. Ugyanis régebben Castingoltam ott. Kiderült, hogy Tóth Gabit akarjuk átverni (tudjátok, hogy ki), és csütörtökön lenne a forgatás. Igent mondtunk, de elmentünk a próbára is. Ott sznobnak kellett lenni, a Gabi lesz a sminkes (most a Maja játszotta el), és kritizálnunk kell őt. A forgatókönyvet is valamikor megkapjuk, de hogy hogyan, azt nem tudom :Đ Ma előadásom volt a Weöres Sándor Ált. Isk.ben, és kiderült, hogy holnap is lesz, de nem itt. Ma berohantam osztályfotózásra, de kiderült, hogy 10 perccel késtem le az osztályfotót :S De az egyénire odaértem. Előzőnap megígértem, hogy holnap (azaz ma) angonolon felelni fogok, de mivel próbára mentem, így nem tudtam készülni. Késő este értem haza. Így angolon nem én feleltem (OFI után volt, OFIn volt a fényképezés). Ja, és OFI előtt volt drámaelmélet doga, amiről lemaradtam :P Ezek után föcin gyakoroltunk a csütörtöki dogára (amin nem leszek az RTL-es forgatás miatt), és kikaptuk az előző számolásos dolgozatot. Nekem 4/5 lett, mivel a 4 feladatból felet rontottam. És, ha egy feladatot teljesítesz, akkor 2-es, ha 2-t, akkor 3-as, és így tovább. Négy feladat volt. Én az egyiknek a felét rontottam, így lett 4/5. Ezek után hazamentem, és azt kaptam hírnek apámtól, hogy felhívták, hogy a forgatás elmarad. Így be kell mennem 7:30-ra tesire, és föci dogára is -.-' Mondjuk ennek örülök, mivel szeretek a haverokhoz járni :Đ És a föci is könnyű :/ Így a holnapi nap nem emgyek suliba az előadás miatt, de csütörtökön megyek suliba, és 19:00-kor az osztállyal színházba is :P Majd pénteken lesz a gólyabál :Đ

Ennyit akartam most :Đ

Üdv,

kav12

 

Ui.: Az előadás jól sikerült, ez volt a holnapi előadás főpróbája :Đ :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr892401231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása