kav12 2010.07.02. 11:43

2010. 07. 01.

Igazából nagyon király volt a tegnapi napom! xĐ

Úgy keltem, hogy sál volt a nyakamra tekerve, mivel hurrutos (nemtom hogy kell írni :S xĐ) köhögésem van, amit nyáron nem tudom hogy kaphattam el xĐ Igen, és 10-re kellett mennem a Corvin mozi elé, hogy felmenjünk a Széchenyi-hegyre!

 - Minek állítottam be 7:15-re az órámat? - dühöngtem -.-'

Így beállítottam 9-re. Felkeltem, és a papa mondta, hogy elvehetek 2000 forintot a "közösből", hátha kisvasutazunk. Én tudtam, hogy nem, ezért csak egy ezrest vettem le. Csináltam magamnak két szenyát, és vettem egy 1,5 literes bubimentes Natural ásványvizet, mivel én ezeket jobban szeretem, mint a bubisakat. 155 Ft volt a 1,5 literes, de a 0,5 literes meg 135! Tehát inkább ilyet vettem :P Utána vettem egy jegyet, mivel a fogaskerekűhöz kell (xĐ), de, mivel én nem igen szoktam jegyet (bérletet meg soha se) venni, ezért nem tudta, (csak sejtettem :P), hogy a szakaszjegy, az csak a metrora jó! xĐĐĐ Tehát lett egy használatlan metrószakaszjegyem :Đ Elmentem a moziba, és 9:36-ra odaértem!!!! Így beültem a váróterembe, és 45-től számítva minden kilenc percben (mivel annyi a szundi a telómban) kimentem megnézni. Mikor a második szundi végénél kimentem, láttam, hogy jobb oldalról a Heni jön, szemből a Réka, balról meg az Eszter! xĐ Hogy tudták így kiszámolni? :P Így én 'hátulról' jöttem, és leültünk a szoborhoz, ahol árnyék van. Ahhoz a szoborhoz, amelyik gyerek egy puskát tart asszem a kezében :Đ Vártuk a Zsókát, aki szokás szerint késni szokott (még a legtöbbször a suliból is xĐ) Végül, 10-15 perces késéssel megjött xĐ Elmentünk hatos-négyessel (valakinek négyes-hatos, jóóó :P), ám azon is vitáztunk, hogy merre kell menni xĐ én meg voltam győződve, hogy a jó irányba mutatok.... ÉS IGAZAM LETT XĐ Szóval, mentünk, egészen a Moszkváig, ahol egy Macibe (McDonalds-ban) az Eszter meghívott mindenkit egy fagyira. Nekem nem ízlik ez a csokibevonítú, mivel kakaómasszából csinálják, és az olyan gagyi/hamis szoki :S A Zsóka most próbálta ki (majdnem lebeszéltük, de én azt mondtam, hogy azért próbálja ki), és ízlett neki... :\ hm... vannak ilyenek is :Đ Utána megettük a fagyit, majd felszálltunk a villamosunkra. Én még mindig sálban voltam a torkom miatt! xĐ és fagyiztam!!! xĐxĐxĐ Így felmentünk a fogaskerekűhöz, ahol vonaljegyet kellett vennem :S Apám mondta, hogy a 2000-ből (ami most ugyebár 1000) hozzam vissza a visszajárót, én meg nem akartam elkölteni az összeset :/ viszont kellett vennem jegyet. Volt még egy papír ötszázasom, és még 25 Ft-om apróba xĐ Így a Heni felváltotta nekem két db 200-asra, és két db 50-esre. Viszont, a fogaskerekű elment, mikor épp bedobtam az első érmét xĐĐĐĐĐĐĐĐĐ így 20 percet várni kellett :P mindegy, a jegyem megvan :Đ 320 Ft-ba került -.-' Mikor jött a másik, mivel a végállomáson volt, ezért nem lyukasztottam, mivel amikor a múltkor is voltunk itt, és akkor sem volt ellenőr, ám a többiek mondták, hogy lyukasszak azért, de én em, és inkább a jegylyukasztó mellé ültem. ÉS NEM JÖTT AZ ELLENŐR!!!! ÉN ELŐRE MEGMONDTAM NEKIK, HOGY NEM LESZ!!! ÉS KIDOBTAM 30 FT-OT!!! xĐĐĐ

 - Mindegy, mostmár van egy szakaszjegyed, és egy vonaljegyed! - vigasztalt vigyorogva a Heni, és a többiek! xĐ

Mikor felértünk, elkezdtünk gyalogolni. Csak annyi volt a programunk, hogy felmegyünk, lemegyünk a hegyről, közben hülyéskedünk :Đ Megálltunk egy játszótérnél xĐ, és aztán a kulacsainkat, üvegeinket feltöltöttük... Nohát, az enyém többször is a földre került, sáros lett, de a nyakát és a kupakot nem érte kosz :P Elindultunk, kicsit lehagytuk a Rékát meg a Zsókát, futottunk, majd az elágazásnál bevártuk őket :) Utána kicsit versenyeztünkis, egy csomót fotózkodtunk, stb. Én voltam egyedül fiú, mondtam már? xĐ a Balázs beteg lett, stb... tehát hívtak még másokat is, de csak én tudtam eljönni fiúként :P SÁLLAL! xĐĐĐ

Aztán már csak lefelé kellett mennünk, ilyen szerpentinbe. Ám ahogy a múltkor, most is voltak ilyen szúk, de jó levágások, amit a múltkor a biciklisek használtak :Đ Nagyon meredek volt. Egyszer találtam egy jót, ami JÓL levezetett volna, ám a Heni és a Réka (a Réka, az Eszter, és a Zsóka a szerpentinen ment tovább) meggyőzött, hogy inkább azt használjam, amit ők találtak... egy baj volt vele: félúton megszűnik, így vissza nem fordulhatunk, tök fölösleges lett volna xĐ és előre csak én tudtam törni az ágakat, stb xĐ én voltam elöl, a Heni mögöttem. Viszont leértünk, de addig a többiek márvagy kétszer is megjárták volna az egészet xĐ Szóval, kicsi (ismétlem, kicsit!) koszos lettem :Đ Ezek után mentünk még lejjebb, a szerpentinen, majd találtunk egy 'bitzonságos' 'csúszdát'. A biztonságos alatt azt értem, hogy nem fejeződik be félúton, a csúszda alatt meg a meredekségét értem, és azt, hogy ez is egy levágás. Most mindenki itt jött, bár a Réka jelentősen hátramaradt. Most elmondom a sorrendet: Zsóka, Eszter, Én, Heni, réka. Én, rendszerint nekimentem az Eszternek, mivel többször is elestem! xĐ Hívott a természet is, amikor bevártuk félúton a Rékát, így a vizemre a Heni vigyázott. Az egyik szenyám az Eszter válltáskájában, a másik a bal zsebemben van. Elmentem, így is láttak, de kissé távol voltam, és háttal álltunk egymásnak :Đ Az Eszternek is kellett, de ő a járat alján ment el :Đ Szóval, a Réka megérkezett, a vizemre továbbra is a Heni vigyázott, az Eszter előreengedett, hogy en menjek folyton neki :P ám a vizemet a Heni eldobta, Eszter elkapta, mire nekem dobja... hátt!!! mondhatom, fájdalmas lett volna egy 120-szal száguldó víz útjába állni... így elhajoltam, a Zsókát kikerülte, majd ment lejjebb, és lejjebb a lejtőn, míg eltűnt a szemünk elől...

 - Ennyit a vizemről - mondtam. -.-'

Aztán egy csúszós részhez értünk, ahol Zsókával amjdnem elestünk! xĐ A rész végén én hanyatt estem, majd úgy, mint a rákok (asszem), tehát elöl van a két lábam, hátul a két kezem, a hasam felfelé kezdtem el mászni, miközben a fenekemen (nem akarok csúnyábbat használni :P) csúsztam xĐ Háát... a gatyám eléggé koszos lett, de hamar leporoltam... én értem le legelőször, amjd Zsóka, aki megtalálta a vizemet (amit én azóta is kerestem :P) a lefelé úton, majd odadobta nekem. -.-'  Még koszosabb lett! xĐ Végül mindenki leért, a Zsóka szinte szandálba jött, a Réka meg fehér rövidebb gatyába!!! xĐ És hátul olyan földes/koszos/saras lett, hogy leporolni sem lehetne! xĐ

 - Én mondtam, hogy ne fehérbe gyere! - emlékeztette a Heni röhögve.

 - Eszter, kölcsönadod a pulcsid, hogy eltakarjam majd anyukám elől? Még ma visszaviszem hozzád. - kérte Réka. Eszter egy ideig vonakodott, míg mi még egyszer beszúnyog és kullancsriasztóztuk be magunkat. Végül elindultunk, és néha viccből stoppoltunk, de amikor tényleg jött kocsi, levettük a kezünket :P

Ja, nem is említettem, hogy a sálam is rendkívül koszos lett, de kiporoltam hamar :P xĐ

Elindultunk, majd esni kezdett az eső. Oylan meleg volt, és az esőtől fülledt lett a levegő -.-' Eljutottunk a 8-as busz megállójáig, ahol 15 percet kellett várni az esőben a buszra! xĐ Szerencsére volt ilyen teteje, ami alá beültünk :P jött a busz, felszálltunk, majd két megálló múlva kijelenti, hogy a végállomás következik!!!! Ezt is megmondtam előre! Most lehet, hogy furcsán hangzik, de ezt is tudtam előre!

 - Mondtam Heni, hogy a másik irányba kellett volna menni! - szálltunk le a buszról. Majd átmentünk a buszok közt a túloldalra, ahol ugyanis ugyanaz a busz várt minket, mivel azóta megkerülte a megállót! xĐ Felszálltunk, 10 perc múlva szerencsére el is indult. MÉG FÜLLEDTEBB VOLT A LEVEGŐ!!! FUHH! A Zsóka adott az Eszternek egy papírt, aki azt széttépte, és hozzám vágta. Én visszadobtam annyit, amennyit tudtam. Mire az Eszter a velem szembeülő Henit célozta meg egyetlen egy papírral. És pont a mellei közé estek, ahol lejjebb csúszott!!!!!!!!! xĐĐĐĐĐĐĐĐ nagyokat röhögtünk! Majd megkezdődött ilyen papír-csata, aki mindenki a másik melle-közére célzott! Én kimaradtam belőle, ám a végén a Heni és az Eszter (aki mellettem ül) összefogott ellenem: a Heni elterelte a figyelmem, és a kezeimet, míg az Eszter a sálam alá tett egyet, amit szerencsére hamar kiszedtem, és a Zsókára céloztam! xĐ

Veszekedtünk, hogy hol szálljunk le, míg végül mindenki a Ferenciek Terénél szállt le. Ott én, meg a Zsóka felszálltunk az 5-ös buszra, míg a többiek metróval mentek tovább. Zsóka a Blahánál szállt le, én meg a Keletinél.

Ez volt a hosszabbik része.

Ezek után ebédeltem (kb 1 óra volt).

Semmi más nem történt velem...

ja de, az, hogy 200 forintot tettem vissza, mivel az ezresből annyi maradt. Mikor a papa hazajött, azt hitte, hogy a 2000-ből maradt annyi xĐĐ

Ez történt július elsején...

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr542125011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása