kav12 2010.08.29. 18:01

Gólyatábor - 1. nap

Sziasztok!

Visszajötttem... három ,,t"-vel :Đ

Azért nem tegnap írtam, mivel lusta voltam :P most is, fel fogok telepíteni egy játékot (a kedvencem), a Command and Conquer 3, és annak kiegészítőjék, a Kane's Wrath-t, és kockulni fogok egész nap :P

Szóval, a gólyatábor... leírhatatlanul szar, leírhatatlanul fárasztó, és háromszor leírhatatlanul király volt!

Nyomokban csúnya beszédet is tartalmazhat!

2010. 08. 25.

9-kor találkoztunk a Keleti pályaudvarnál. Mivel ott lakom, ezért fél perc alatt kint voltam, szó szerint :P Ott a barátok még együtt voltak, de azért néhányan már a saját csoportjába szerveződött. Én a Rambóják csoportjába tartoztam, a narancssárga színűbe, ami az akció filmekkel foglalkozott. A többi csoport:

Film műfaj - (Póló)szín - név

Akció - narancs - Rambóják

Horror - fekete - Áááá

Western - drapp - Nevünk Senki Bűnbanda

Történelmi - citrom - Armada

Sci-fi - zöld - Orc's Trek

Romantikus - piros - Romancicák

Tánc-zene - kék - Showfosók

Katasztrófa - szürke - Godzillák

 

A vonaton vegyesen ültünk, de én épp két osztálytársammal, és egy csoporttársammal ültem :Đ Két osztálytárs: Beni, és Benji (mindketten Benjaminok xĐ), a csoporttárs velem szemben: Kriszti. Sokat beszélgettünk, és sokat ettek, én azért nem, mert hasmenésem volt, hogyha egy falatot is bekapok. Így nagyon-nagyon éhes voltam :S

A táborba érve már csak egy kis (kis? nagy!!!!!!) emelkedőt kellett megmásznunk, és ott is voltunk :) Ott a kapu mellé le kellett dobni minden cuccunkat, hogy a patrónusokkal (idősebb diákokkal) kezet foghassunk: azaz ők egy sorban álltak, mi meg elmentünk libasorba előttünk, és mindenkinek köszöntünk :Đ Nagy formák :Đ Valaki más nevet mondott, valaki azt mondta, amit az előző gólya mondott neki, majd váltott, ha egy másikat mondott egy másik gólya (remélem értitek). Én pl a felétől ezt mondtam: Hello, Petra vagyok! xĐ

Miután mindenki oda ért a Placcra, akkor nagyjából elmondtak mindent: van egy játék az egész tábor alatt: gyilkosos. Mindenki kap egy fehér szalagot, és négy gyilkos van, ollóval. Kettő gólya, kettő patrónus. Csak titokban vághatják le a fehér szalagot a másikról, hogyha senki sem látja, vagy pedig, ha kettesben maradnak valahol (szobában, WC-ben, stb), mert akkor simán megkérheti, hogy vegye le, mivel ez a szabály. Természetesen egymást is gyilkolhatják, mivel nem tudják a másikról, hogy ő a gyilkos. Egy másik: van egy titkos társaság, akiknek mind az 5 alapító tagja elballagott már a suliból, így azoknak a helyét megörökölték páran. Azért titkos, mert senki sem tudja, hogy kik. Ők mindenféle csínyt csinálnak, és ott kell hagyni a védjegyüket. Ezek nem ártalmasak. Pl: a tábor ideje alatt egy csomó mindenkinek eltűnt a kedvenc pulcsija, zoknia, stb... sehol semmijen védjegyet nem találtak. Nekem, pl első éjszaka be-viszketőporozták a párnám, és hajlnali egyig nem tudtam aludni :S Rohadtul szar volt! :@ Továbbá elmondták még, hogy feladatok lesznek a GT-ben (gólyatáborban), a csoportok csoportmunkával csinálják meg, versenyeznek egymással, stb. Első feladat: aláírás gyűjtés egy papírra, mind a 33 patrónustól. A képeik ott voltak, de direkt, szánt szándékkal véletlen olyan képeket raktak a papírra, hogy alig ismerhetjük föl. Egynek (épp a Varga Bencének, róla később) egy Vörösmartys képe volt xĐ Fekete fehér :P Valaki parókában, vagy épp napszemcsiben volt, de volt olyan, aki (nem a papíron, hanem élőben) gázmaszkot viselt xO volt olyan (a Szimi), aki direkt legutoljára iratja magát alá, tehát csak akkor mehetünk oda hozzá, ha ő a leges legutolsó a papíron hiányzók közül :Đ természetesen a saját csapattársaival aláírja :P NAgyjából fel kellett ismerni a képen őket, de a legtöbben feladatokat is adtak. Pl Fló mindenkinek mást: nekem énekelni kellett, Balázsnál ugrókötelezni kellett egyet, és elmondani: Szia Bence, XY a nevem. Valakiknél kérdéseket tettek föl, én meg kettőre nem tudtam a választ, és mondtam: a Star Warsból kérdezzenek. Kérdeztek is, és azt hitték, hogy nekem az nehéz, hogy Mace Windu milyen formát használt az epIII-ban Sidious ellen xĐ Már mondták volna a következőt, amikor hangosan mondtam ki (mivel egymást túlkiabálták a többiek): vaapad. A Rambójás patrónusok persze simán aláírták, és segítettek is, hogy kit hol találok... a legtöbben mozogtak. Valakinél többször is jártam, mivel első nap még alig-alig ismertem föl őket xĐ Egy csajnál (nem emlékszem kinél) nehéz kérdést adott föl, de én nem vártam meg a végét. Az volt a kérdés: Mi vagyok én... Itt közbevágtam: lány? Erre ő: Jaj, ez aranyos, ezért neked aláírom. Mire én: ő (mutatok egy rambójásra) a csapattársam, neki is. Neki is aláírta, majd mentünk tovább. Az utolsó (Szimi előtt) Ramóna volt. Őt szó szerint 10 teljes percig kerestem... mindig megkérdeztem: nem láttátok Ramónát? Ők mondták: most ment itt el, egy tíz perce láttam ott, nem rég itt írt alá mindenkinek, stb... Végül megtaláltam, aláírattam vele, majd a Szimivel, és beadtam. Később, mint kiderült, 3. helyezettet értük el a 8 csoportból. Négy patrónusunk volt: Varga Bence, Csilla, Betty, és Viki. A Rambóják először (az aláírás-verseny után) a ping pong asztalnál gyűltek össze, hogy ideiglenesen ott legyen mindig a gyűlés. Itt körbeálltuk, és mindenki bemutatkozott: név, osztály/tagozat, és pár dolog magáról. Betti (patrónus) mondta: szeretem az ananászt, stb... Luca mondta: nem szeretem az ananászt, stb... :Đ poén volt :P Csoporttagok (eredetileg 15-en voltunk):

Kori
Brigi
én (Kacsa)
Arion
Tücsi (Grefi)
Bence
Luca
Boró
Dorka (ő 26-án érkezett)
Vince
Orsi (Gitáros csaj)
Szonja
Niki (naccsasszony/főnökasszony)
Kriszti
 

Elmondtam nekik, hogy tudok kacsául (azaz [mások szerint] 100%-ig tudom utánozni Donald kacsa hangját), mire megkértek, hogy mondjak valamit... Kacsául: Donald kacsa, azta-paszta, és amit még kértek, hogy mondjak.

Ezek után egy borítékot felnyitottak a pattik (patrónusok), amiben a napi parancs állt. Három dolog volt, abból egyet kellett mára, a másik kettőt holnapra. Ma estére, 21.00-ra kellett csinálni egy jelenetet, amikhez az alábbi feltételek voltak:

Télen kell játszódnia

15 másodpercig kell fittizni (utólag kiderült: fittness)

Benne kell lennie: egy ördögi kacajnak; a csapat szlogenjének

Sokat kell inni benne

Meg kell győzni a közönséget, hogy a Twilight szar

Az utolsó képben/pillanatban mindenkinek más arcot kell vágnia

Minden csoportnak a saját műfajához kell igazodni (nekünk akciósnak kell lenni), és mindenkinek más filmet kell megcsinálnia (nekünk: Drágán add az életed!)

 

A mi jelenetünk:

Egy videó TK-ban vagyunk, ahol mindenki éli megszokott napjait. Valakik röhögnek halkan a Twilighten, valakik válogatnak, és valaki veszekszik a főnökkel (Vince, a főnök=Orsi): nem hiszem el, hogy ebben a redvás TK-ban nincs akció. Én akció-fan vagyok, fegyvereket, lövöldözést, és vért akarok látni! - ekkor odamegy az asszisztens (Kori ASSZEM), hogy nem lehetne-e halkabban. Kicsit összezörrennek. Ekkor belépnek a terroristák (Arionnal az élén: Bence, Szonja, Niki, és még egy csaj), liszttel a fejükön, mivel tél van, akik halkan szépen kérik a Twilight-ot. Orsi kijelenti: azt nem árulják, mivel *köh* *köh* (hátul is köhögnek) az szar. Erre a terroristák mondják: mi az hogy nincs? Arion: Ezt szépen is megoldhatjuk... kérem, hölgyeim és uraim, mindenki térdre! Erre senki sem, majd a többi terrorista kiabálva: gyosan! Földre! Térdre! Most! - vízipisztolyokkal a kezükben fenyegetőznek. Arion: Vízipisztolyokat a szájakba! Váháhá! (ilyen nagyon béna ördögi kacaj) Ivás!

Nagyjából egy terroristára jutott két túsz. A főnökasszonyt és a veszekedőt (aki most fegyvereket, ackiót, vért, stb-t lát) Szonja foglalja le, Bence a válogató túszokat, Niki a Twilight szar túszokat, és még az ötödik terrorista még egy túszt itat. Egy idő után (miután jó sokat ittak) Orsi felkiált: jól van, nem bírom tovább! Ott van! - mutat egy helyre. Joe (Niki) beteszi a lejátszóba, majd elkezd fittizni, mivel az van a videón. Mindenki más is beszáll (egy hmm kíséretében), de 15 mp után Ari megszólal: várjunk csak! Ez nem is a Twilight! Majd az egyik túsz felveszi Joe fegyverét, amit azért tett le, mert betette a videót. Egy jó kis harc keletkezik, persze lassított felvételben. Ekkor bejön John McKlain (azaz én :Đ), normális tempóban. Megölöm Arit, aki lassítva meghal. Aztán felsegítek egy túszt (brigit), de félbehagyom a mozdulatot, kifordulok a közönséghez, és félig lehajolt testtartással leveszem a szemüvegem, és mondom: John McLain. Majd visszaveszem a szemüveget, és felsegítem Brigit teljesen. Ezek után körbejárom a területet, és megölöm a terroristákat (nem mindet), ám a túszok is, és a terroristák is közbe halnak meg. Én megölöm a gitáros csajt, azaz a főnökasszonyt a pisztolyommal, körülnézek, és kiállok középre. A fegyvert a nyakamhoz tartom, és mondom: Hastala Vista, Gólya! - azzal lövök, és elterülök. Mindenki más arcot vág: valaki elmebeteg gyilkos volt, de meghalt, valaki fájdalmasan halt meg, valaki mosolygott, stb... ekkor mindenki felpattan, és a vízipisztolyával elkezdi a közönséget lőni, hogy azok késő este, 10 + pár fokban fázzanak. Utólag mondták, hogy a tanárokat is sikerült eltalálnunk, aminek nem örültek. De bezzeg, ha a pattik csinálták volna, akkor az jó lett volna, mi? :=( :Đ

Az este további részében mind a 8 csoport megcsinálta a sajátját (mi voltunk asszem a 3.-kok, mikor az utolsóknak kellett volna lennünk), majd bejelentették, hogy a pattik is készültek műsorral... méghozzá a gólyatánccal, persze akkor még nem tudtuk, hogy meg kell tanulnunk. Aztán mondták el :Đ Természetesen első éjszaka az egészet: volt szövege, ám ha zenére csináltuk, azt nem mondtuk, mivel a zene pörgősebb volt, a szöveg meg nem annyira. A zene angol volt, a szöveget meg a fiúk találták ki :P Szöveg:

Ki a király, Cecil? Én vagyok az, Cecil! Mi van? Cecil... Mi van? Cecil... Lerúglak, Cecil! Lerúglak, Cecil! Mi van? Cecil... Mi van? Cecil... Ki a király, Cecil? Én vagyok az, Cecil! Majom vagy, Cecil? Majom vagy, Cecil? Beindulok, Cecil! Beindulok, Cecil! Fogjál vissza, Cecil! Fogjál vissza, Cecil! Repülő vagy, Cecil? Há' zuhanjá' le, Cecil! Lezuhantál, Cecil! Integetsz még, cecil? (Refrén:) Riszáld magad, Cecil! Csináljad még, Cecil! Sorompó vagy, Cecil? Há' nyiljá' má' ki, Cecil! Ússzá tovább, Cecil! Há' búvár vagy te, Cecil! (Refr. még 1x) Nézz az égre, Cecil! Nézz az égre Cecil! Imádkozzá, Cecil! Oh, my god, te, Cecil! Leszteppellek, Cecil! Leszteppellek, Cecil! Belassultam, Cecil! Forogjá' még, Cecil! Ne mutogass, Cecil! Én mutatok, Cecil! Ember Márk vagy (egy patti), Cecil? De szar neked, Cecil! (Két sor/Cecil most nem jut eszembe) Kígyó vagy te, Cecil? Tekeregj még, Cecil! Repülő vagy, Cecil? Há' zuhanjá' le, Cecil! Lezuhantál, Cecil! Integetsz még, cecil? (Refr.) Ember Márk vagy, Cecil? De szar neked, Cecil! (Két kimaradt Cecil) Kígyó vagy te, Cecil? Tekeregj még, Cecil! (itt megfordulunk, és tapsolunk, majd lassan visszafordulunk... innen nem tudom a szöveget, mivel mindenki mást mondott!)

Ez nem 100%-ig biztos, hogy ez a szöveg, de pontosítom még! Szerintem zenével jobb amúgy :P

Miután unalomig többször is átvettük, mindenki mehetett aludni... de mivel 22.00-kor van takarodó, és csak negyed óra volt hátra, ezért nem igen engedték meg, hogy lezuhanyozzunk, így én, és a többi szobatársam nem zuhanyoztunk... majd kb 22.30-kor abbahagytuk a beszélgetést, és elaludtunk... vagyis csak ők, mivel én kb 1-kor tudtam elaludni a viszketőportól :S Először azt hittem, hogy tetves vagyok, de akkor nappal miért nem jött ki? xĐ

Ennyit az első napról... majd még jövök a többivel :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr912256814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása