kav12 2010.07.24. 22:25

Mostanában... 2

Sziasztok!

Mostanában nem igen vagyok, de azért még élek :Đ Ma este épp vettünk egy (vagyis kettő) sólámpát. Nem tudom, hogy tudjátok-e mi az, de jó :P alvásnál le fogom kapcsolni, az biztos :Đ Nem akarom, hogy az arcomba égjen egész éjjel :P Még mindig beteg vagyok, de most már alig köhögök egy órában... tehát egyre jobban vagyok :Đ Már csak az orromból kéne kiszedni a... na jó, nem gusztuskalankodok xĐ

Ma, amíg én aludtam, az apám kint volt a piacon, és vett:

 - görögdinnyét

 - sárgarépát

 - sárga borsót

 - marha lábszárat

 - marha farkot

 - rengeteg banánt.

Egyelőre ennyi, de szerintem még van több is xĐ

Elmentem én is boltba, és hoztam:

 - Piroska márkájú málnaszörpöt

 - Vitalis műzlit

 - két almalevet

 - pár friss zsömlét/zsemlét.

És tudjátok mi a leges legfinomabb? Mit fedeztünk fel közösen az apámmal? Csináljatok pörköltöt (mi speciel marhalábszár-pörköltöt csináltunk), és tegyétek be a friss felvágott zsemlébe! Annyira finom! Egy külön recept, szinte :Đ

Mára ennyit! Bocs, hogy alig vagyok :(

Üdv,

kav12

Ui.: Tényleg próbáljátok ki a marhalábszár-pörkölt szendvicset!

A bejegyzés trackback címe:

https://kav12.blog.hu/api/trackback/id/tr862173775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.07.25. 10:31:09

Nem pont az, mintha a marhapörkölthöz zsemlét ennénk? Vagy tunkolnánk a zsemlét a marhapörkölt levébe? XD

kav12 2010.07.25. 11:56:35

De, olyasmi... DE EZ FINOMABB!!! :P (ezt úgy kell értelmezni, mintha megnyalnám a szám szélét :P) nyámiii :Đ
süti beállítások módosítása